Skiva!!

456492-3

Idag vaknade jag av att Victoria ringde och väckte mig klockan kvart i sju! Började tvättstugan klockan elva och nu har stadat köket ska bara damsuga där. Tror nog att jag kommer ta en del av lägenheten i taget (hatar verkligen att städa). Ska snart träffa Vickan och gå till systemet och inhandla vin för kvällen då Saras studentskiva är. Jag hoppas att ni allihoppa har röstat på Joakim och Joel nu!! Om ni inte har det har ni även idag på er. Nu ska bort till tvättstugan och lägga in sista maskinen i torktumlaren, men först ska jag leta fram ciggen och ta en (mamma hata mig inte) utanför huset i solen med min kaffe kopp=) Imorgon fyller Johanna 20 år.


Puss och kram syns på stan..

Kommentarer
Postat av: Mamma Malin

Om du slutar att röka så har du råd med städhjälp!!!

2008-05-07 @ 03:18:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0