Nu händer det nått!!!

Nu är det fredag!! Hela valborg har passerat och jag har såklart jobbat!! Nu är det andra självklara partyhelgen som jag fått jobbat, påsk fick jag jobba hela helgen, då fick den andra tjejen vara ledig och hela valborg fick jag oxå jobba och den andra tjejen fick vara ledig!!!! Nu har jag däremot tagit ett av hennes pass så nu kan jag byta med henne oxå!! Men jag var i nynäs på valborgsmässoafton hos en kompis, dom bor i en värsta råtthålet det var stökigare än vad det är hos mig!! en kille låg däckad i en soffa och alla var stupfulla!! Jag höll mig till vatten, fick trängas med Robin i en liten soffa men som var rullar han ner på golvet (hehe) som jag inte upptäckte förens jag började frysa och snodde tillbaka täcket(mohaha), sen tog inte lång tid innan man hörde "fan vad kallt det blev", så kom han upp och trängdes igen, som tur var låg man ganska bekvämt kund använda hans arm som huvudkudde så somna välldigt fort igen! Första maj tvingade jag upp Robin klockan halv nio, för jag ville ha sällskap till tåget (skulle ju jobba långpanna). Så igår efter jobbet åkte jag till Daisy i tyresö vi färgade hennes hår och drack lite (el ganska mycket) öl. Och idag har jag jobbat kväll, vilket blev lite konstigt eftersom ena kocken började dricka starköl nere i källaren vid klockan sex så det var även under arbetstid!!!!! Helt stört! Nej nu ska jag sova.

Kommer nog ett inlägg imorgon natt!


Sleep tight!

Kommentarer
Postat av: Mamma Malin

När ska du städa så att jag kan komma och hälsa på dig!!

2008-05-03 @ 00:46:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0