Problem!!!

Min dator har gått sönder! Därför kommer det bli segt med uppdateringar på bloggen men ska göra mitt bästa!
Igår så ringde jag min älskade lilla mamma när jag slutat jobbet, endast för att upptäcka att hon var stupfull!!! Det var sludder och lite besvikenhet hos henne (hon var besviken över att jag inte uppdaterat här inne) men framförallt hon var riktigt på lyset.. Av alla ställe som finns i Stockholm så gick hon Pub Anchor som ligger på sveavägen. Tydligen hade det varit massa små killar där (alltså dom var i min ålder) och hon hade tydligen bara stått vid entren hela kvällen, jag har ingen aning om hur hon kom till detta tillstånd men på något vis hände det. Jag var tydligen väldigt vuxen av mig igår pga att jag stannade hemma och gick å la mig i tid. Idag ska min vän Vickans syster få sitt barn, Madde kommer hem till mig vi ska se på Donnie Darko och äta påskgodis från mitt påskägg =)
Nu ska jag däremot gå och handla för kylskåpet är tomt igen.

Glad Påsk på er allihopa och ha en bra helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0