Polis & dippkatastrof i Skärmarbrink!!

Det hela börjar med att jag vaknar av Felix orkanstarka snarkningar ifrån vardagsrummet. Jobbar sedan mitt dagliga jobbpass. Klockan tio över åtta anländer Madelene till skärmarbrinks tunnelbanestation, när hon kommer upp till spärrarna möts hon av poliser som muddrar ex antal personer. När jag närmar mig stationen möts jag av en grupp poliser samt polishundar. När vi kommer in till mig ser vi att ett dussintal yngre män står uppradade utmed ett staket omringade av polis. Detta sker precis utanför mitt fönster! När vi lugnat oss från denna upplevelse så sjunker vi ner i soffan med en pottpurri av färska uppskurna grönsaker och holidaydipp(börjar låta lite som blondinbella) och en fet flaska fanta som tydligen är fel köpt, det var inte vanlig fanta utan hör och häpna fanta free... När fantan var uppdrucken och dippen var slut upptäcker vi att Madelene har halva dippskålen på hooden!!! Igår så var jag ute på krogen med Sara och hennes vän Nicole. Det var ett gäng oförskämda grabbar med oxå, varav en anstastade mina  boobs. Hur fräck får  man bli? Vad hände med  dagens unga grabs?

Kommentarer
Postat av: Sara

Haha jag tror att det var du som visste hur du skulle handskas med dem :-)

2008-03-09 @ 12:18:44
URL: http://systrarnanormans.blogg.se
Postat av: Martina

Haha jo det vet jag ju egentligen men blev lite chockad drog ju bak handen på han så den nästa gick av! mohahaha

2008-03-12 @ 17:30:30
URL: http://martinasoderbonan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0