Oj vad tiden går fort!

Det är redag fredag och jag är ledig. Dock bara en dag. Är riktigt trött på mitt innesittar liv just nu. Så nu blir det ändring på det. I veckan var jag på fotboll, Bajen-Tps åbo det var nog den sämsta matchen jag sett. Som tur var hade jag trevligt sällskap =). Idag använde jag en kaffebryggare för första gången, Sara var här och tog en fika (hon måste ju kaffe). Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer, antingen utgång eller hemmahäng. Det hände en rolig grej på tunnelbanan igår en äldre dam kom satte sig brevid mig på tunnelbanan och gav mig en påse med värmeljus? Var kom det ifrån liksom???

Har det hänt er något roligt/konstigt denna vecka?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0