Idag är en god dag!!si

Iförrgår berättade jag ju om hur de negativa sakerna med att flytta hemmifrån här är ännu en grej, TVÄTTSTUGAN!!!
Den är iochför sig inte så jobbig men ändå. Jag har fått en ny favoritlåt Robyn- whit every heartbeat, den är så härlig, så nu sitter jag och lyssnar på den och komponerar detta inlägg!=) Jag har oxå slutat upp att leva som jag brukar vilket innebär ute och festar/dansar i princip tre gånger i veckan. Har inte haft en ordenlig ute ikväll sen en månad tillbaka!!! Men det blir det ändrig på idag, ska hem till min älskade Kirke och dricka lite vin med järngänget och sedan röstar jag för utgång eftersom det var alltför länge sedan järngänget var ute allesammans! Jag kommer med en liten upp datering innan utgången!!


Kommentarer
Postat av: Sara

Så går du ut & festar en onsdag. Ajja Bajja

2008-03-12 @ 21:15:43
URL: http://systrarnanormans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0