Grattis Mor!!!

Idag fyller min lilla mamma år. Det skulle vara kalas med tårta och sånt kl 14,30 men försov mig såklart. Hade inte heller köpt någon present men som tur var visste jag redan vad jag skulle köpa! Efter kalaset gick familjen (mamma, pappa och lillebror) ut och åt middag vilket var riktigt trevligt, jag retades med lillebror genom att dricka öl, eftersom han inte får (hahaha). Igår kväll såg ja the Village, den var väldigt läskig men jag kunde inte sluta titta, som alltid. Idag såg Hide and Seek oxå jätte creepy. Parlamentet hade säsongspremiär idag, det har blivit sämre eller så var det de att komikerna inte var så bra. Han den finlandsvenske kille är inte rolig för fem öre, samma sak med han Christoffer Appelgren eller vad han heter. Tacka vet jag Magnus Betnér, Johan Glans, Björn Gustavsson och Henrik Dorsin med flera. Nu har min enda lediga dag kommit till slut och jag sitter ner krupen i soffan och ser på Romeo and Juliette, det enda som fattas är en kopp te.
Hoppas alla hade en trevlig helg och är redo för den nya veckan!


Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Vickan

Att du inte skäms... du måste ha lite mer respekt för din mor och sen kanske du ska planera lite bätre och köpa presenten innan men vet du en sak älskar dig ändå

2008-03-19 @ 00:22:43
URL: http://vickantickan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0