Att just ha lämnat boet!!

Det är inte lätt att flytta hemifrån, visst det är den bästa känslan i världen att äntligen slippa mor och far smat syskon men jävlar det är inte lätt. Nu har jag upptäckt det fina med att bo hemma, nummer ett disk, det blir mer disk än vad man tror och shit vad tråkigt det är och man kan aldrig komma undan! nummer två kylskåpet, det finns ju allting hemma hos mamma å pappa så tar jag en titt in i mitt och vad hittar jag! Jo, en liter mjölk, ett smörpaket och en ketchupflaska!! När hinner dom handla jag fattar det inte? Sen har vi nummer tre betala räkningar, det är sjuttioelva tusen st! Men det är helt klart värt det, men njut av tiden du bor hemma, den kommer aldrig mer tillbaka. Men jävlar vad party det kommer bli här i vår!! Innan fotbollen, innan utgången, alla ska få ta del av Martinas minnesvärda fester. Hannah, Fiona & Madde det kommer en ny pöka, kröka & rökafest inom snar framtid, hahaha. Nu ska jag pallra mig i väg till Ica Globen och införskaffa något annat än havregryn! 

Ciao

Kommentarer
Postat av: Identity

jo, det blir nog en stor förändring när man flyttar hemifrån, som du säger om kylskåpet, så ser det ut hos alla jag känner som flyttat hemifrån, och toapapperet är alltid slut :P haha

Svar: Tack för att du gillar min blogg :) Ska ta hem filmerna du tipsade om också! :) tack för tipsen.

2008-03-12 @ 12:06:49
URL: http://identity.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0