Äntligen ledig!!

Nu har jag äntligen jobbat klart min sex dagar långa arbetsvecka. Sitter nu i soffan och tittar på melodifestivalen. Vet nu även vad som hände när polisen var här i förra veckan!! Det var ett box mellan Bajenhulliganer och Gnagethulliganer (tänker inte refera dem som supportrar av den enkla anledning att dom tar till våld). Igår så var jag på Södermalm ett ställe med min kära mor och några gamla jobbarkompisar till både henne och mig (hon jobbade på OMX och jag hade mitt sommarjobb där) vilket var väldigt trevligt. Jag och Alex gick ut till rökrutan så kommer det fram en kille som börjar snacka med och han fattar inte grejen när vi inte svara, att det kanske är dags för honom att gå därifrån men nej, han ska stå kvar och snacka "tjejsnack"!!! Fulla män är nog de mest trögfattade varelser som vandrar på denna jord. Sen dela jag en taxi hem med Håkan, jätteskönt att åka taxi istället för nattbuss.

Ser nu även att en av Linda Bentzings dansare gick i min paralellklass i skolan. Skumt.


Näe nu orkar jag inte skriva mer



Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Sara

Men usch vad obehaligt med hulliganbråk utanför fönstret :O

2008-03-16 @ 13:35:27
URL: http://systrarnanormans.blogg.se
Postat av: robin

fan vad kul med huliganbråk utanför fönstret ;)

2008-03-16 @ 16:25:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0