Söndag!

Igår stod i baren på Harley Davidsson färjan. Jag hade skit kul, känns nästan som om jag är född för att stå i bar! haha, alla var jätte glada och trevliga. Dricksen rullade in från och med första ölen och fortsatte rulla in under hela kvällen. Det är synd att det bara är mitt extra jobb! Jag fick även mitt köksbord i fredags samt att jag fick en bokhylla, men det finns inga skruvar till den!!! Måste ordna det. I fredags så drog jag hem till madde, vi hade en dunder kväll=. Idag så ska jag promenera bort till hammarbyhöjden och inhandla lite varor! Kanske även köpa en kopp kaffe och sätta mig i solen och läsa tidningen! Nu måste jag kila.


Hej svej!

Kommentarer
Postat av: Natalie

Jag är 19, tar studenten i juni :)

2008-04-20 @ 18:11:29
URL: http://Ntm89.blogg.se
Postat av: Natalie

Nej, festar inte i nyköping, bor fem mil därifrån så jag måste pendla :P Ja, studenten kommer bli ashärlig :D

2008-04-20 @ 18:38:31
URL: http://Ntm89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0