Så klart att det finns mer i planeten!!

Min kära undrade om jag inte hade mer än bara fotboll i planeten för tillfället? Så klart att jag har det. Jag har väldigt mycket i min planet just nu, byte av jobb så fort som möjligt, få in mitt köksbord, hämta bokhylla och en heldel massa annat.
Igår så jobbade jag till klockan fyra efter det så åkte jag hem, skalade en morot och åt middag. Lite senare på kvällen min vän Anders på en snabb visit, mycket trevligt. När han sedan begett sig så somnade jag i soffan (inte bra), vaknade med ett ryck av att Vickan  ringde. Sedan var det chatt  på msn. Så här ser en typisk torsdagskväll ut i mitt liv Inte roligt och jag som skulle göra ett ryck och bli lite mer spontan!

Nu ska jag till iväg till mitt helvetes jobb! Hoppas jag överlever.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0