Nu är klockan 7:49

Jag börjar bli en morgonpigg jävel!! Jag vaknade för cirka 50 min sen, var ute och gick en promenix i det underbara vädret (det du morsan!), nu ska jag göra mig en tallrik havregrynsgröt, oturligt nog har jag inte kvar någon frukt så idag blir det bara havregrynsgröt och en kopp te! Klockan 16:45 idag så klipper jag håret, det här är en ganska stor grej för mig eftersom jag i hela mitt långa (tjugoåriga) liv endast haft långt hår förutom ett undantag i tvåan när jag hade page, vilket jag passade väldigt bra i för övrigt!

Nu kallar gröten, ha en grym dag i solen.

Kram

Kommentarer
Postat av: Sara

Hoppas morgonpromenaden kommer att bli en vana nu! :-P
Du kommer att bli SÅ snygg i page, rätt val gums! Hörs sen. Puss

2008-04-25 @ 09:23:53
URL: http://systrarnanormans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0