Fredag!!!:)

Idag är jag ledig! Jag fick ett infall igår och gick på fotboll, hade ju ingen biljett men lyckades snacka till mig en för femtio spänn!!! Idag ska jag och Jimmy hämta ett köksbord och förhoppningsvis en bokhylla. Iveckan har jag varit på kellys med vickan. Vi träffade några mycket sköna människor från nyköping. Så nästa partystad som vi ska ta över blir Nyköping, so Nyköping watch out!! En annan sak som hänt denna vecka är att jag upptäckt att en kompis totalt dissar mig! både i telefon och på msn, vad är grejen?? Kan man inte säga vad felet är istället för att ignonera? Men lägger inte så stor vikt i det för jag har så mycket som händer i mitt liv just nu!! Tillexempel så ska jobba på mitt extraknäck i morgon som är på Harley Davidsson båten, där jag står i baren! Personligen tycker jag att jag äger där, det är liksom som mitt andra hem på någotvis. I kväll så drar jag och Madde till kellys igen, Henke står i dörren=) Isak kanske hänger på, han har tydligen inte varit ute på en månad så ja tyckte att det är dags och då finns det inget bättre ställe än Kellys, 24 kr ölen!

Nu pyser jag ut i solen

Kommentarer
Postat av: Natalie

Haha, jag går i skolan i Nyköping :P

2008-04-18 @ 13:59:36
URL: http://ntm89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0