Fasiken vad länge det varit sol!!

Nu har det ju varit kanonväder i evigheter!! Känner att sommaren närmar sig med stormsteg!

Om två veckor så har min allra bästa vän studentskiva ska bli riktigt nice med den. Den kommer hållas på Café Opera och det är rödamattan tema, vilket jag tycker är lite tråkigt. Idag börjar jag jobba klockan fyra (usch). Igår var jag med Madde när hon var och klippte sig, jag klippte mig oxå fast bara luggen! Men jag känner nu att min kära mor inte längre kan kontrollera mitt hår så nu är det bestämt, det blir en kort frisyr inom en snar framtid!!! Vet precis vad för kommentar som kommer komma "du kommer ångra dig" och "du ser ut som en liten tant". Tack för det stödet.... Nu ska jag städa upp lite till här hemma och sätta mig i solen och njuta.

Tjingtjong hongkong  =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0