E-tuna!:D

Söndag el måndag klockan passerade nyss tolv. I lördags åkte jag iväg till min farmor i Eskilstuna. Hade inte trott att jag skulle ha så roligt som jag hade. När jag kom fram fick jag veta av en vän att Dia psalma skulle spela på kvällen!! Så jag gick hem till farmor och åt en mycket god middag, duschade, drack te och pratade lite med min lilla farmor om livet m.m. Vid halv tio begav jag mig till Lokomotivet i E-tuna, där tävlingen rockkarusellen hölls, eftersom min farmor är ganska orolig av sig fick jag inte ta mig dit på egenhand utan jag blev skjutsad. Var faktiskt väldigt skönt eftersom då fick jag lite tid med farmor ensam utan hennes Karl-Erik (inte för att jag inte tycker om honom, men ibland är det skönt att bara vara med farmor!). Eftersom jag endast känner Denise i E-tuna och hon var inte men samt att min kusin inte orkade hänga med, gick jag helt solo!! Men det gjorde inget för en polare jobbade där så han sprang mellan jobbet och mig (hehe). Dia psalma var jätte bra och eftersom det var en alkoholfri tillställning så blev det en fanta för min del (hahahaha...) men jag hade riktigt kul iaf. På söndagen el idag så åkte vi till tunapark (nån galleria) och kollade i affärer, jag inhandlade ett par solglasögon! Efter det åkte vi ut min pappas morbrors landställe och kolla. Efter tog jag mitt pick och pack och gick hem till Denise. Där bjöds det på kaffe, hon var hundvakt så vi en sväng med hunden som drog utav bara helvete. Sen satt vi och snacka lite. Jag är tydligen den enda som kommit och hälsat på!!!! Så nästa gång drar vi dit hela ligan=) sen var det  bara tåget raka vägen hem. Och nu har jag badat och ligger i sängen och ska sussa.




Så god natt stockholm och e-tuna, sleep tight

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0