Dagen innan det händer!!!

Idag ska jag endast änga mig åt städning av min lägenhet som den är i stort behov av!! Efter det ska jag åka hem till mamma och pappa och dinera. Jag har kommit in i en period där jag bara lyssnar på två olika band, just nu är det The killers och Dashboard Confessional som regerar mina spellistor, känns riktigt skönt. Ett undantag är bara när jag städar då hård rock dominerar, haha. Imorgon klockan kvart i fem klipper jag av mitt långa hår och startar våren med en ny frisyr som jag borde gjort för länge sen=) På lördag lämnar jag stockholm för Eskiltuna där jag ska hälsa på min farmor och övningsköra. Hoppas att min kusin kommer och hämtar mig vid tåget, var allt förlänge sen jag såg henne. Sen har vi ju Denise som bor där, så det kanske blir en rejäl utekväll i E-tuna??? vem vet? Sen ska jag köpa en klänning jag har spanat på i två månader!!!

Nu ska jag ringa min vän Robin och diskutera matchen från igår..

Tjingtjong honkong.


P.s. glöm ej komentera d.s

Kommentarer
Postat av: Carro

Ska bli spännande att se dig sen i ditt nyklippta hår...hoppas det inte dröjer allt för länge tills dess...saknar ju dig ju.
Hoppas helgen med övningskörning och träffa farmor etc blir riktigt lyckad. Själv ska jag på bröllop så det ska bli nice =)
Puss och Kram

2008-04-24 @ 17:15:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0